Alla inlägg den 6 mars 2010

Av sofiasandsagiis - 6 mars 2010 18:19

juste, en till sak om de inlägget om mjölken,hah tydligen så säger sofia att de alltid va tänkt att kasta på mig men igår sa hon inte de, men sak samma, kortsagt hur de nu än va, så fick jag mjölken över mig, thats it;)//sagiis

Av sofiasandsagiis - 6 mars 2010 17:37

i inlägget om mjölkkastningen och de så skare inte stå ett fullt glas mjölk,utan bara ett mjökglas för exakt hur mycket de va i de vet jag inte, de flög iaf över hela min skalle och axeln & lite på armen;p // sagiis

Av sofiasandsagiis - 6 mars 2010 16:38

Tjaa, sjukt härligt väder det är idag, helt gaaalet! va i v-by på festplatsen idag, sjukt härligt (: synd bara att han inte kunde slå världsrekord, han hade tp problem med sig själv och skotern, han snacka om ngt sånt. ikv blire väl bara att chilla, skulle tp va med stina och danne, ser väl om det blir nå mer folk, vi tänkte dra film, naajs säger jag bara!
har tyvärr inte så mke att säga idag, har bara spänderat min tid där idag så, ser väl om sagiis har ngt roligt att berätta.
kom tänka på när jag vissa sagali och linnea en sjukt rolig film på youtube, ni måste kolla in den, gaalet grym alltså!
hare fett med görr idag // Björk
 
http://www.youtube.com/watch?v=DEtP9zQAOI4 

Av sofiasandsagiis - 6 mars 2010 14:42

Hahahah om ni vill se ngt kul så se den här;) vännäsgrabbar failar liite;]


 http://www.youtube.com/watch?v=cPyTfBv6Xmk


/sagiis

Av sofiasandsagiis - 6 mars 2010 10:33

Shue, orkade inte blogga igår på kvällen, så de bli lite kort nu ist. Igår va ja me linnea, sen typ vid 8 kom vå & joina oss, de va ba nice, hahah ja, jag hade roligt iaf:). idag vet ja inte vad som händer, blir väl att sitta här hos linnea till typ 3, sen hem och dega elr nått,aah, ja ha iaf inge roligt att säga så hejdå;)./sagiis

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sofia Björk
Sagali Thomas

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards