Alla inlägg den 5 mars 2010

Av sofiasandsagiis - 5 mars 2010 18:07

Shuuuueuee:)  Idag va fan allt helt cp i skolan xD.. asså hahahahaha fifaaan. på lunchen satt ja me sofia,wille & peter & käka, sen satt typ hela sjuan nå bord bort och typ moa,elaina & typ jaa fan hela skolannästan satt nära,sen ba, höll ja i mitt vattenglas, me typ 1klunk kvar,då slog wille till mitt glas så allt flög över sofias tallrik och lite på hon också, då tog hon ett fullt jävla mjölkglas & skulle först kasta de på wille men kastade de på mig istället, och senare när ja fråga vrf hon kasta på mig sa hon " jag skulle kasta på wille men de kändes roligare att kasta på dig" hahah jävla cp, så ja fick mjölk hela håret och på min tröja, så då gick ja te sabina,( ena våran klassföreståndare ) och ba; duuu ja måste duscha för ja ha mjölk hela håret, så fick ja berätta för henne hure gick till;p sen gick ja & duscha,slapp iaf hela matten, men jadu,fick tvätta håret 4 ggr .... kulliv.hahah

sen så ba mötte ja wille på väg till oasen, då börja han hålla på dryga , & sen i oasen fortsatte han dryga, till slut vart sofia less och tog pingisbollen som vi spela me och sköt han rätt i ögat,hahah då kjl att han blev ju inte spec glad, hehehe först satt han tp å kaxxa osv, sen till slut blev han röd i ansiktet och såg ut som tårarna när som helst skulle komma , då stack han. Såå sry sofia, men du ligger långt ner på hans lista nu;) hahahhahaha

ajaa, knasdaaaaaag. men iaf, nu sitt ja hos linnea vi ska gå och köpa godis typ och bli feta eller nått,sen blire ngt ikv också, jajaja, hejdå;DD/sagiis

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sofia Björk
Sagali Thomas

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards