Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

Morajaao;D

Av sofiasandsagiis - 11 mars 2010 12:40

Tjahaa,nu är ja i mora fan!måste då säga de..... konstiga människor här alltså....haha wohooo ja passar in:D hahahaha nämen ja ba leker, nämen dom verka lite småkonstiga men jjajaja. linnea somna typ efter 1timme...sen satt ja där i 3 timmar ba wihiohoho filmmarathon me mig själv:).sen somna jag också, sen sov ja typ 2 timmar sen vare ba stiga upp å ja typ kliva av & åka bil i typ 2 timmar.ehehe., sen duscha vi, snacka me nån grim i tlfn & sen drog vi ner på stan.Ska ringa olivia på ett tag hade vi tänkt(aa) ikväll vet ja inte riktigt va de bli, kanske bio elr ngt, vi få se:) ha som inte så mke mer att berätta nu, hare kiing;DD;D//sagiis


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofiasandsagiis - 10 mars 2010 22:57

tja sofia här! ;D fett skönt med lov måste jag ju säga, bara det att jag är sjukt, är inte alls lika skönt.. ikv åker sagali och linnea till mora, fett kul för dom! :D kommer sakna er tjejer! ikv har det inte blivit så mkt, fick min jacka som jag bes...

Av sofiasandsagiis - 9 mars 2010 12:08

Tjaao, nu sitt vi hemma hos mig & ska se instängd 2 , ba niiice:) nu ha vi dygnat 2 nätter, hahaha helvete se kul;D men ha inge kul att säga nu, ni få kolla på 1 videoklipp iaf;D kingen själv elr va säger ni?;)   haha hare ...

Av sofiasandsagiis - 8 mars 2010 23:09

tjaaa, är i tvb hos sagali nu, naajs! idag va vi ju hemma hos mig och chilla, då skulle ju jag såklart spela en massa spel på datorn som vanlig, jag hitta ngt sär spel som jag skulle spela, sagali satt brevid mig och chilla :) mer behöver jag inte sä...

Av sofiasandsagiis - 8 mars 2010 15:00

Tja, nu sitter vi hemma hos sofia, gör typ ingenting, men en rolig sak vi ska berätta,hahahahaha elr ganska fail men iaf;p *sagali & sofia sitter och ska fika. sagali tar fram oboyen, hon dricker ur glaset. sofia tittar konstigt på oboy paketet s...

Av sofiasandsagiis - 7 mars 2010 16:28

tjaa, nu är hemma hos mig och chillar, vi ska tp käka snart sen blire att va med tp tobias och vk kanske? (: aja, va inne på youtube och chilla, hitta ett klipp, kolla in den Känslan alltså! va inge mer från mig just nu, hare fett me...

Presentation

Sofia Björk
Sagali Thomas

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards