Alla inlägg den 25 februari 2010

Av sofiasandsagiis - 25 februari 2010 20:15

   helluuu, inge kul å blogga nu när vi inte ha ngn design men lika bra å börja;D

iaaf, idag hare inte hänt nå mke för mig iaf, haha eller jag slutade typ 14.00 och ja måste ju vänta på bussen så ja gick å chilla me linnea då dom hade syy, hahahah helvete så roligt de va, mattias å ja kom då båda fram till att linnea ha ingenting normalt i sin skalle:) och ja tror att resten höll me oss också, hahaha, fast.. enligt han hade båda vi sniffat pennor men inte mitt fel att ja skrattar åt linnea när hon äe cp för de äe ju kul xd,ajaaaa., ha fan ingenting å sägaa, tänkte att de va onsdag så ja tänkte va duktig å fara å träna idag men woops så va de torsdag;p

Juuuste, innan ja slutar skriva sååå, som sofia sa i förra inlägget, ni kmr aldrig få nog av oss för de händer fan cp saker kring oss hela tiden, men de mesta ha hänt redan, xD och ba en snabb sak, om ngn ha lust å hjälpa oss me header å design skulle de va kiiing!

haha ajaa, hare kiiing//sagiis.


  va ba illa tvungen:]




Av sofiasandsagiis - 25 februari 2010 19:45

Nu är den här, bloggen alla har saknat! du som läsare kommer aldrig få nog av oss, jag lovar.
måste börja med att berätta vad som hände idag, sjuukt pinsamt.. gick till matsalen med julie och matilda, vi fick våran tallrik som vi tog mat på sen gick vi och satte oss vid ett bord, typiskt nog så hamnade vi ett bord brevid Perzzan, Jonte och fisse m.m -.- helt plötsligt när jag och matilda ätit klart som är det någon som ropar ut: Du, hart du hört en sak? Den andra svarar:nej vadå? svaret blev: Sofia Björk har strulat med Jonas Rune Nyström! sen typ direkt efter ropas exakt samma sak ut fast om matilda och vicke cross.. FETT PINSAMT!
iallafall, får jag ett sms senare på dagen där det är någon som frågar om det är sant? klart det inte är? jone är bara en polare till mig? hallå? hahaha aja, jag och matilda kommer tillbaka, lita på det! ;D

Hare fett med gött ikv!
// björk

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sofia Björk
Sagali Thomas

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards