Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

still alive;)

Av sofiasandsagiis - 3 mars 2010 16:55

Tjaoo, sorry för dålig uppdatering men det har inte hänt så mycket som ni kan tycka va roligt att läsa om. Men lite kort om igår, skola som vanligt, sista lektionen hade vi musik för första gången sen i sjuan, hehehe ja är inte den bästa på gitarrackord om man säger så... men bas äe ja kung på(a)

Ajja, på bussen hem ringde linnea mig, jag kom hem, satte mig tvärt framför datorn & fikade lite innan jag skulle till stallet, sen la vi på,& jag gick till tove, tp 1-1,5km dit, så jag ringde madde så fick hon va lite social me mig,heh;)sen mötte jag sanne vid stalle, så tog vi in hästarna & for ut & red, de va nice, skönt att de inte va kallt ute,ba mindre blåsigt så hade de varit kiiing.De va fan första gången jag red sen i decemer, fan siiick,ska kanske rida aggis imorgon också:).

Sen efter vi ridit gick jag hem, ringde madde då på väg hem igen, vi snackade lite,tills typ 8 halv 9? aja skitsamma, sen såg jag desperate housewifes och satt vi datorn, så inge roligt hände igår.Idag hare varit skola,lagdag.ba chill.sen hål till 13.10 från typ 11.,gick ne på byn,sen upp igen, chilla me peter & johannes, & sen kom jesper & sara också,hahaha baskojj.Sen satt jag med linnea uppe vi deras korridor där dom spela massa musik så vi satt ba där & dryga.;p nu sitt ja här & ha inge att göra, ikväll blire typ tränaaa,fast ja ha sjukaste träningsvärken i armar och magen, men sak samma,kul & träna ju;] haha men ja ska inte dryga ut nåmer, hare kiing & vi få hoppas på att sofia ha nå roligt att komma me sen ikv, men innan jag drar bjuder ja på lite bilder, haha;D

cya;D//sagiis


           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofiasandsagiis - 11 mars 2010 12:40

Tjahaa,nu är ja i mora fan!måste då säga de..... konstiga människor här alltså....haha wohooo ja passar in:D hahahaha nämen ja ba leker, nämen dom verka lite småkonstiga men jjajaja. linnea somna typ efter 1timme...sen satt ja där i 3 timmar ba wihio...

Av sofiasandsagiis - 10 mars 2010 22:57

tja sofia här! ;D fett skönt med lov måste jag ju säga, bara det att jag är sjukt, är inte alls lika skönt.. ikv åker sagali och linnea till mora, fett kul för dom! :D kommer sakna er tjejer! ikv har det inte blivit så mkt, fick min jacka som jag bes...

Av sofiasandsagiis - 9 mars 2010 12:08

Tjaao, nu sitt vi hemma hos mig & ska se instängd 2 , ba niiice:) nu ha vi dygnat 2 nätter, hahaha helvete se kul;D men ha inge kul att säga nu, ni få kolla på 1 videoklipp iaf;D kingen själv elr va säger ni?;)   haha hare ...

Av sofiasandsagiis - 8 mars 2010 23:09

tjaaa, är i tvb hos sagali nu, naajs! idag va vi ju hemma hos mig och chilla, då skulle ju jag såklart spela en massa spel på datorn som vanlig, jag hitta ngt sär spel som jag skulle spela, sagali satt brevid mig och chilla :) mer behöver jag inte sä...

Av sofiasandsagiis - 8 mars 2010 15:00

Tja, nu sitter vi hemma hos sofia, gör typ ingenting, men en rolig sak vi ska berätta,hahahahaha elr ganska fail men iaf;p *sagali & sofia sitter och ska fika. sagali tar fram oboyen, hon dricker ur glaset. sofia tittar konstigt på oboy paketet s...

Presentation

Sofia Björk
Sagali Thomas

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards