Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

when the drugs don't work no more you get high on life

Av sofiasandsagiis - 1 mars 2010 16:09

Tjaaaoo, idag vare chill i skolan bayeah, först matte, gjorde tp nada, och resten lektionerna chill, sen på lunchen satt ja i soffan själv & typ va helt random, fast linnea satt på en annan soffa å skratta åt mig, sen så la ja mig bakåt,så mina revben blev typ cp? linnea ba; du ha dubbelboobs!!!!! hahahahahahahahahahhah sen skratta vi som fan, åså sen kom typ vk & nå fler av hans polers å joina mig i soffan sen försvann linnea så ja satt ba kvar där me dom & chilla.sen sista lektionen hade vi elevensval, hk har jag då. hahahaha då skulle vi baka bröd på nått konstigt random sätt, och då tog moa en hel näve och kasta rätt i mitt face,så jag fick i hela facet och kläderna, så då tog ja såklart & kastade på henne med, hahah så vi va helt vita ba yeaah,(aa) hahah fettsöta kjl! ajaa, nu ska ja typ ut me hunden, cyaa;D//sagiiis



va tycks?;] hahahahaahaha 


 
 
Ingen bild

SARA DA WOMEN :D

1 mars 2010 16:30

du din lilla jävel ;O det var jag som sa att du hade dubbelboobs ;O haru minnesluckor din fjoooortiss?;];]

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofiasandsagiis - 11 mars 2010 12:40

Tjahaa,nu är ja i mora fan!måste då säga de..... konstiga människor här alltså....haha wohooo ja passar in:D hahahaha nämen ja ba leker, nämen dom verka lite småkonstiga men jjajaja. linnea somna typ efter 1timme...sen satt ja där i 3 timmar ba wihio...

Av sofiasandsagiis - 10 mars 2010 22:57

tja sofia här! ;D fett skönt med lov måste jag ju säga, bara det att jag är sjukt, är inte alls lika skönt.. ikv åker sagali och linnea till mora, fett kul för dom! :D kommer sakna er tjejer! ikv har det inte blivit så mkt, fick min jacka som jag bes...

Av sofiasandsagiis - 9 mars 2010 12:08

Tjaao, nu sitt vi hemma hos mig & ska se instängd 2 , ba niiice:) nu ha vi dygnat 2 nätter, hahaha helvete se kul;D men ha inge kul att säga nu, ni få kolla på 1 videoklipp iaf;D kingen själv elr va säger ni?;)   haha hare ...

Av sofiasandsagiis - 8 mars 2010 23:09

tjaaa, är i tvb hos sagali nu, naajs! idag va vi ju hemma hos mig och chilla, då skulle ju jag såklart spela en massa spel på datorn som vanlig, jag hitta ngt sär spel som jag skulle spela, sagali satt brevid mig och chilla :) mer behöver jag inte sä...

Av sofiasandsagiis - 8 mars 2010 15:00

Tja, nu sitter vi hemma hos sofia, gör typ ingenting, men en rolig sak vi ska berätta,hahahahaha elr ganska fail men iaf;p *sagali & sofia sitter och ska fika. sagali tar fram oboyen, hon dricker ur glaset. sofia tittar konstigt på oboy paketet s...

Presentation

Sofia Björk
Sagali Thomas

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards